Στο πλαίσιο της διδασκαλίας των Μαθηματικών, οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού με τις δασκάλες τους Κουτάκη Ελένη και Φουρίκη Δέσποινα είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα κλάσματα μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων της καινοτόμου διδακτικής προσέγγισης διαφοροποιημένης διδασκαλίας, τη μέθοδο των Σταθμών Μάθησης.

Η τάξη οργανώθηκε σε τρεις σταθμούς, με δραστηριότητες που κάλυπταν διαφορετικά μαθησιακά στυλ και ανάγκες:

  • Στον 1ο σταθμό, οι μαθητές δημιούργησαν χάρτινες πίτσες, ενώνοντας ίσα μέρη για να σχηματίσουν ένα ολόκληρο, καταγράφοντας τα αποτελέσματα και παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους.
  • Στον 2ο σταθμό, χρησιμοποιώντας ξύλινους και χάρτινους κύκλους, οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τη διάσπαση ενός κύκλου σε ίσα μέρη, εφαρμόζοντας τις οδηγίες με δημιουργικό τρόπο.
  • Στον 3ο σταθμό, μέσα από εκπαιδευτικό παιχνίδι στον υπολογιστή, οι μαθητές διερεύνησαν την έννοια του κλάσματος, ενίσχυσαν τη γνώση τους και συνεργάστηκαν για την επίλυση δραστηριοτήτων.

Με αυτή την προσέγγιση, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη μάθηση, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και κατανόησαν τη σημασία των κλασμάτων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία απέδειξε για άλλη μια φορά την αξία της, κάνοντας τη μάθηση απολαυστική και ουσιαστική!